REGULAMIN NABORU UCZESTNIKÓW OBOZU MDP PORĄBKA 2023
1. Podstawowym warunkiem przyjęcia na wypoczynek są prawidłowo wypełnione dokumenty uczestnika tj. skierowania, karty kwalifikacyjne przesłane w odpowiednim terminie.
2. Terminy:
do 7 maja wypełnienie przez rodzica formularza na stronie - https://forms.office.com/e/rXikc8akBH NALERZY WYPEŁNIAĆ NA KOMPUTERZE! pamiętaj wydrukować formularz zaraz po przesłaniu PRZEŚLIJ - WYŚWIETL WYNIKI - CTRL+P
do 21 maja przesłanie wydrukowanych i podpisanych dokumentów (karta kwalifikacyjna+skierowanie z OSP)
do 14 dni od potwierdzenia zakwalifikowania się na dany turnus należy dokonać wpłaty na konto.
3. Dokumenty należy wysłać pocztą na adres: Powiatowy Zespół Placówek Oświatowych DWD w Porąbce, ul. Wielka Puszcza 91, 43-353 Porąbka. Z dopiskiem OBÓZ MDP.
4. W przypadku nie uzyskania minimalnej ilości zgłoszeń organizatorzy zastrzegają sobie prawo odwołania kursu. O zaistniałej sytuacji jednostki OSP zostaną poinformowane telefonicznie.
5. W przypadku braku miejsc w wybranym terminie zaproponowany zostanie inny turnus.
6. W przypadku wyczerpania miejsc stworzona zostanie lista kandydatów rezerwowych.
7. W przypadku dużej ilości zainteresowanych może zostać narzucony limit na uczestników
z danej jednostki.
8. Decydujące znaczenie ma kolejność zgłoszenia.
9. W przypadku nie dotrzymania terminu złożenia dokumentów lub braku wpłaty należności kandydat może zostać odrzucony.
Koszt udziału uczestnika to 998zł - wpłaty nie mogą pochodzić ze środków MSWiA na organizację obozów MDP.
Informacje o płatnościach zostaną przekazane mailowo po zakwalifikowaniu uczestnika na obóz.